Mit hogyan intézhet

Ügyfélszolgálatunk tevékenysége

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy

Levélben

Telefonon/faxon

Emailben

Az ügyfélszolgálat

• Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
• Mérőóra állásokat rögzít;
• Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
• Adatrögzítést, módosítást végez;
• Számlabefizetéseket fogad;
• Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
• Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
• Díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
• A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
• Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.

Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Ha a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.

Az információ beszerzését követően a választ írásban utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).

Ügyfélfogadás
Cím: 7300 Komló, Bem u. 24
Telefonszám: (72) 582-119

Ügyfélszolgálati idő telefonon és személyesen:
Hétfő, Kedd, Szerda: 07.00-15.00
Csütörtök: 07.00-19.00
Péntek: 07.00-14.00

Ügyfélszolgálati kollégáink:
Faragóné Fődi Judit, Tóth Csilla

Személyes ügyintézéshez lehetősége van időpontot foglalni telefonon.

Egyéb ügyintézési módok

Személy megjelenést nem igénylő ügyintézés levélben vagy e-mailen

• Mérőállás bejelentése;
• Melegvíz-előleg módosítása;
• Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
• Postai csekk kérése;
• Számlainformáció kérése;
• Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
• Szerelési munkák megrendelése.

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés telefonon

• Mérőállás bejelentése;
• Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
• Postai csekk kérése.

Online ügyfélszolgálatunkon (hamarosan) pedig az alábbi ügyeit intézheti otthonról

• Számlaegyenleg lekérdezés;
• Értesítési adatok módosítása;
• Mérőállás bejelentés;
• E-számla igénylés és letöltés;
• Bankkártyás fizetés;
• Dokumentumok letöltése;
• Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.