Aktuális információk
Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a járványügyi intézkedések miatt a Komlói Fűtőerőmű Zrt. személyes ügyfélszolgálata
2021. március 08. – 2021. március 22. között
ZÁRVA tart,
személyes ügyintézésre nem lesz lehetőség.
Megértésüket köszönjük!
A Teleszámla oldalon a szerverteljesítmény növelése és a korszerűbb technológiára történő átállás érdekében 2021. február 24-én karbantartás lesz. A munkálatok reggel 8-kor kezdődnek és előreláthatólag aznap kora délutánig tartanak.
Tájékoztatjuk tisztelt e-számlás ügyfeleinket, hogy ebben az időben a szolgáltatás nem lesz elérhető.
Szíves megértésüket előre is köszönjük.
Tisztelt Fogyasztóink!
2021. január 1-jétől az online vásárlások során a tranzakciók hitelesítése két faktoron alapul: a kártyaadatok mellett a bank által meghatározott jelszó, mobiltelefonra kiküldött azonosító megadására, vagy biometrikus azonosításra is szükség lehet.( 3D Secure 2.0)
A hitelesítés folyamata tehát bankonként eltérő lehet, de szinte minden esetben igényel egy adategyeztetési kört az átállás, ezért érdemes egyeztetni a számlavezető bankjukkal.
A megnövekedett sikertelen tranzakciók mögött a 3D Secure 2.0 bevezetése áll. Az elutasítások függetlenek a SimplePay rendszerétől.
Amennyiben Simple-fiókba mentett kártyaadatokkal fizetnek, nem minden esetben változik a vásárlás folyamata január 1-től sem. A Simple app olvassa le az ujjlenyomatot vagy generálja a kódot a tranzakció jóváhagyásához, ennek köszönhetően kisebb a valószínűsége annak, hogy elakadnak a fizetés során.
A SimplePay egy nyereményjátékot is kapcsolt a kártyák regisztrációjához. Amennyiben érdekli, kattintson a következő linkre.
https://mentsdegyszeruen.hu/promociok_key/online-fizetes-haladj-ebben-is-egy-korrel-a-kor-elott/